Аналіз системи продаж та опрацювання первинної бази клієнтів на основі збутової політики підприємства.
Якщо компанія, яка здійсню продаж чітко і твердо усвідомлює: ЩО вона продає і КОМУ, то при опрацюванні бази необхідно керуватись наступними цифрами. Для аналізу вибрали 50 компаній, що здійснюють торгівлю стандартними товарами та послугами. Як репрезентативну вибірку ми обрали кількість 1 000 компаній опрацювання та час їх опрацювання 2 дні (128 роб/год.) та 4 менеджери з продажу для опрацювання.
Таким чином при опрацюванні «сирої» або первинної бази*, буфер повинен становити не менше бути 20-40% * це база з якою раніше не проводилась робота і яка була отримана з відкритих джерел ** компанії, які не будуть враховуватись при прогнозуванні результату
ЗАГАЛЬНА БАЗА (необхідний об’єм)
Градація бази в момент опрацювання. Якщо вірно розставляти акценти, та систему збуту, то варто розрізняти не тільки кошти які надходять одразу але і сам тип клієнта, якого опрацьовуємо. Стандартно типи клієнтів, при первинному опрацюванні (або ЛІДИ для CRM) ділять на:
ГАРЧИЙ (interested) – клієнт, який відразу виявив бажання, тобто мав потенційну потребу в момент контакту до отримання послуги або товару. ТЕПЛИЙ (warm) – це клієнт, який виявив потенційну зацікавленість. Тобто в момент контакту не готовий прийняти рішення, оскільки необхідно ознайомитись додатково з комерційною пропозицією або залученність в процес покупки через вартість потребує додаткового бюджетування. Даний тип клієнтів є найбільш перспективним до опрацювання та отримання прибутку в перспективі ХОЛОДНИЙ (notinterested) – не всі клієнти купують. Але отримання негативного результату – також результат, який дозволяє економити час та ресурси не опрацьовуючи такого клієнта повторно. УПЕРЕДЖЕНИЙ (prejudice) – це не задоволений клієнт. Можна сказати, що це не потрібно, або таких немає. Так – якщо ви не працювали, оскільки навіть якщо Ви ангел, когось нервуватиме шелест ваших крил. Аналіз дозволить уникнути повтору і рекламацій в майбутньому.
|
|
Таким чином, отримавши дані вихідні цифри можна зробити наступні висновки та спрогнозувати ЗБУТ при опрацюванні ПЕРВИННОЇ ВИХІДНОЇ БАЗИ в часі та коштах:
Читати повну статтю на сайті
Отож, розглянувши пооремо кожну категорію опрацьованих клієнтів бачимо наступну тенденцію. Кваліфікація менеджерів! З продажу відіграє ключову роль!!! До побудови графіку прийнято кваліфікаційний рівень менеджера, як ВИЩЕ-СЕРЕДНЬОГО Варто розглянути фактично 2 категорії
ГАРЧИЙ (interested) клієнт
|
ТЕПЛИЙ (warm)
|
|
|
Отож – підводячи підсумок під даним мінімальним аналізом опрацювання ПЕРВИННИХ БАЗ система збуту повинна будуватись системно, оскільки 73% потенційних клієнтів залишаються клієнтами і про них не можна забувати. Якщо ви будете з ними працювати – то через 2 тижні або 2 міс ваша робота буде втрачена. В наступній статті представимо вам цифри по роботі з КЛІЄНТСЬКОЮ БАЗАОЮ тобто тою яка вже вивірена а саме з тими 73%
Продаж без цифр і аналітики – це не продаж. Аналізуймо разом - якщо в когось є цікава інформація прощу писати. (передруковані чужі видання не потрібно) скачать dle 10.4фильмы бесплатно
Вернуться назад
|