Гендерні відмінності в ділових комунікаціях » Аутсорсинговий відділ збуту
 
» » Гендерні відмінності в ділових комунікаціях
Інформація про новину
  • Переглядів: 2474
  • Автор: admin
  • Дата: 19-04-2017, 17:25
19-04-2017, 17:25

Гендерні відмінності в ділових комунікаціях

Категорія: Статті



1. Чоловіки вимовляють 125 слів в хвилину і всього лише 7 000 в день.



1. Жінки говорять швидше — в середньому 250 слів в хвилину і 20 000 слів в день.  



2. Чоловіки візуали: краще сприймають зорову інформацію. Тому саме чоловіки придумали відеопрезентації, телебачення і інше.



2. Жінки аудіали: краще сприймають слухову інформацію (вони почують всіх навіть якщо одночасно в приміщенні говорять 5 чоловік).



3. В середньому головний мозок чоловіка на 9 відсотків більше жіночого, проте ця закономірність відноситься до розмірів всього тіла.



3. Головний мозок жінки менше чоловічого, але з погляду неврології, чоловік і жінка ідентичні і всі відмінності в їх поведінці витікають з культурного середовища.




4. До моменту статевого дозрівання у чоловіків спостерігається «інтелектуальний пік»: коефіцієнт розумового розвитку, іншими словами IQ, чоловіки в середньому на 4-5 пунктів вище, ніж у жінки. Але, проте, іспити у вузах в середньому краще здають дівчата, чим хлопці.



4. Результати тестів на IQ практично однакові у обох статей.





5. Чоловіки глибоко вникають в обговорювану тему, не пам'ятаючи деталей.



5. Жінки швидше схоплюють і аналізують фонову інформацію (всі деталі, і подробиці).



6. Чоловіки обробляють інформацію когнітивним способом, не підключаючи емоції.



6. Жінки справляються із завданням емоційно, рідко задіюючи пізнавальні здібності.



7. Чоловіки спілкуються жестами.



7. Жінки, на відміну від чоловіків, уміють посміхатися, навіть якщо вони незадоволені. В цілому жінки спілкуються мімікою.



8. Чоловіки, коли їм є що сказати, встають.





8. Жінки  навіть в офіційній діловій обстановці, наприклад на засіданні правління, виступають з промовою сидячи.



9. Коли чоловік звертається до присутніх, він починає з конкретного плану.



9. Коли жінка звертається до слухачів, вона просто починає говорити.



10. Чоловіча мова буквально напхана порівняннями.



10. Жінки рідко застосовують такий риторичний прийом, як порівняння.



11. Висхідну інтонацію в кінці речення чоловіка сприймають як ознака невпевненості  в собі.



11. Жінки часто закінчують всі пропозиції висхідною інтонацією, перетворюючи їх на питання.



12. Чоловіки говорять, передаючи упевненість. Тому чоловік скаже простіше — « Діяти будемо так...»



12. Жінки говорять, передаючи відчуття. Тому вони часто починають пропозицію із займенника «я».



13. Чоловіки завжди легко і упевнено використовують негативні відповідь «ні».



13. Жінкам, через свою делікатність, важко сказати «ні» на пропозицію, що поступає.

скачать dle 10.4фильмы бесплатно