Проведення маркетингових досліджень ринку України та Європи
 
» Проведення маркетингових досліджень ринку України та Європи (ціна)

Проведення маркетингових досліджень ринку України та Європи (ціна)

 

Дослідження ринку, як кількісні, так і якісні, передбачають проведення опитувань. Найбільш ефективним інструментом при цьому є саме call-центр, який в короткі терміни швидко і якісно проведе телефонне опитування відповідно до вашої потреби.
 

Розрахувати вартість


Предметом маркетингового дослідження даними методами можуть бути споживчі, переваги, окремі характеристики споживчої поведінки, своєрідність громадської думки, популярність виробників товарних знаків та інше.

Можливості компанії, що спеціалізується на такого роду діяльності набагато ширше будь-якої компанії: велика кількість телефонних ліній, потужна телефонна станція, спеціалізоване програмне забезпечення, добре підготовлені телефонні оператори. Все це в комплексі дозволяє обробляти до декількох тисяч дзвінків на добу і проводити якісні маркетингові дослідження ринку.

До Ваших послуг ресурси і можливості:

- професійні ТЕЛЕМАРКЕТОЛОГ;
- спеціалізоване програмне забезпечення, що дозволяє досягти високої якості і темпу проведення досліджень ринків;
- допомога в складанні формату дослідження;
- автоматична обробка вхідних даних в on-line режимі, можливість швидко отримувати дані в електронному форматі - інформація вводиться в базу даних одразу, як тільки телемаркетолог вводить відповідь респондента;
- надання детального звіту.

В результаті Ви зможете:
- створити максимально точний портрет вашого клієнта, чітку картину переваг різних цільових груп;
- визначити нові потенційні сегменти ринку і перспективні напрямки для розвитку вашого бізнесу;
- з'ясувати найбільш ефективні види ваших пропозицій і способи просування ваших товарів і послуг;
- скорегувати маркетингову політику вашого підприємства;
- мінімізувати ризики при прийнятті маркетингових рішень отримати інформацію про діяльність ваших конкурентів;
- з'ясувати ефективність проведених вами рекламних заходів;
- а також, отримати великий обсяг маркетингової інформації, яка дозволить вам ефективніше розпоряджатися своїми ресурсами.