Конференц-сервіс – це комплекс заходів по організації різного роду спеціальних ділових подій (саме конференцій, семінарів, презентацій, корпоративних свят, різного роду робочих зустрічей дилерів, регіональних представників, партнерів та ін.)
Замовити конференц-сервісДізнатись про BTL & EventКонцепцією роботи / співпраці у напрямку конференц-сервісу є три основні чинники:
1. Розмежування понять споживача та користувача.
2. Усвідомлення необхідності багатопланової співпраці (ми не пропонуємо клієнтам один зал та одного повара, а партнерам один захід один раз на рік).
3. Досвід в проведені заходів.
Отож:
Ви маєте потребу в проведені заходуПропонуємо професійну організацію вашого заходу на території західної України.
Адже наш досвід в проведенні різного роду заходів є дуже великим. Ми вміємо провести вірний розрахунок необхідних витрат часу та грошей, врахувати всі можливі нюанси, що виникають на шляху до організації заходу. Ми володіємо інформацією про площадки для проведення міроприємств та реальні умови, а не тільки ті що офіційно декларуються готелями, туристичними компаніями.
Ви бажаєте самостійно зайнятися організацією заходуНадамо детальну
Інструкцію з проведення заходів, в якій максимально чітко описано алгоритм дій та
Програму розрахунку вартості заходу – безкоштовно! – просто
повідомте нам про своє бажання.
Ви маєте можливість прийняти та організувати проведення заходуПо перше, ви повинні відповідати наступним вимогам:
1. Наявність конференц-залу, мінімальною місткістю 20 чол. (40 м²) (не переобладнаного приміщення).
2. Можливість (при необхідності) поселення еквівалентної кількості учасників заходу.
3. Організація харчування (сніданки, обіди, вечері, брейк-кава).
4. Самостійна організація трансферу (при необхідності).
5. Оперативне забезпечення розрахунку вартості надання послуг в форматі – Економ, Стандарт, Еліт на послуги конференц-сервісу та готельно-ресторанного обслуговування згідно поданого запиту.
Якщо все так, вам треба:
1. Надати нам достовірну інформацію про ваш заклад, для створення «професійного портфоліо» закладу.
2. Надати нам координати відповідальної особи вашого закладу для оперативного з’ясування інформації («ургентний телефон»).
Пам'ятайте, що тим самим ви зобов'язуєтесь:
1. Надавати перевагу учасникам дисконт-клубу в організації та проведенні заходів та особистих зустрічей.
2. Надавати учасникам знижку на послуги в обумовленому розмірі.
3. Забезпечувати оперативне інформування про зміни (вартість послуг, завантаженість, зміни графіку) та умови використання дисконту, шляхом інформування Партнера (ПП «Центр Управління Персоналом»).
4. Всесторонньо, на паритетних засадах, здійснювати інформування гостей та клієнтів про послуги Партнера та інших учасників Дисконту.
5. Здійснювати обмін інформацією з Партнерам на корпоративних сайтах та блогах, сторінках компанії у соціальних мережах.
6. Здійснювати «долучення до чеку» – представлення інформаційних матеріалів Партнера відвідувачам закладу (викладка буклетів та їх презентація на інформаційних стійках, офісі, фойє та ін.)
7. Брати участь у спільних рекламних проектах з рекламування власного закладу та Партнера на паритетних засадах.
8. Надавати еквівалентні перехресні знижки (з обумовленням).
Замовити конференц-сервісДізнатись про BTL & Event
Обімюємо інформацію на знижки