Продаж по телефону » Аутсорсинговий відділ збуту
 
» Продаж по телефону

Продаж по телефону

«Продаж по телефону»

 

Маркетинг по телефону – розвиток бізнесу чи гроші на вітер. Або як правильно залучати нових клієнтів 

 

«... Середній менеджер контактує в день з 10 клієнтами. У рік це складе приблизно 3600 контактів – тобто 3600 можливостей. Використовуйте їх ефективно!»

Форма проведення: тренінг

Тривалість: 8 годин (1 день х 8 годин)

Вартість за одну особу: 585,00 грн.

Вартість корпоративногo навчання (група): 3500,00 грн.

У вартість включено:

  • Бізнес-навчання + роздатковий авторський матеріал
  • Консультаційні послуги протягом 1 місяця з дня початку навчання та в рамках тематики

 

Кількість учасників в групі: від 8 до 14. Для корпоративних замовлень група може бути від 5 до 15 осіб.

Цільова аудиторія: менеджери туристичних агенцій, адміністратори готельно-ресторанного бізнесу, менеджери з продажу, офіс-менеджери, працівники контакт та колл-центрів, адміністратори офісів та медичних установ (стоматологічних клінік, косметологічних салонів тощо)

Описа тренінгу або тренінгової програми.

 

Графік роботи в практикумі:

09.45-10.00 – реєстрація учасників тренінгу

10.00-11.30 – ТРЕНІНГ

11.45-12.15 - брейк-кава

12.00-14.00 – ТРЕНІНГ

14.00-15.00 – обід

15.00-17.45 - тренінг

 

У ході тренінгу будуть розглянуті теоретичні і практичні аспекти:

- Самодіагностика стилю ведення розмови по телефону

- Встановлення контакту (Джерело збору інформації. Складання плану дзвінка. Практика)

- Збір інформації (Техніки трьох ТАК. Контроль голосу та мови. Презентація. Активне слухання. Практика)

- Презентація (Триетапна презентація. Прийоми для створення тривимірної картинки. Практика)

- Робота із запереченнями (Філософія відповіді. Модулі відповіді. Позитивні та негативні реакції. Практика)

- Встановлення взаємостосунків на майбутнє (Принцип салямі. Принцип побудови довготривалих стосунків. Практика)

- Додатковий продаж (Класичний додатковий продаж. Некласичний додатковий продаж. Практика)

- Завершення продажу (Способи завершення продажу: Необоротність процесу. Практика)

- Побоювання, поспіх. Володіння. Альтернатива. Відповідь на заперечення. Практика)

- Правила та помилки ведення телефонних переговорів: “Дзвонять нам”+”Дзвонимо ми”

- Вербальні і невербальні навички спілкування з клієнтом

- Психологічні типи клієнтів і стратегії роботи з ними


Тренер: Олена Нагірна



Подати заявку на участь
у тренінгу, тренінговій програмі
по обраній вами тематиці


Переглянути наші нові тренінги та тренінгові програми (регламент відкритих заходів)
Переглянути перелік всіх нашіх тренінгів та тренінгових програм
Переглянути наш райдер (умови проведення заходу у вашому місті)