«Продаж по телефону»
Маркетинг по телефону – розвиток бізнесу чи гроші на вітер. Або як правильно залучати нових клієнтів
«... Середній менеджер контактує в день з 10 клієнтами. У рік це складе приблизно 3600 контактів – тобто 3600 можливостей. Використовуйте їх ефективно!»
Форма проведення: тренінг
Тривалість: 8 годин (1 день х 8 годин)
Вартість за одну особу: 585,00 грн.
Вартість корпоративногo навчання (група): 3500,00 грн.
У вартість включено:
Кількість учасників в групі: від 8 до 14. Для корпоративних замовлень група може бути від 5 до 15 осіб.
Цільова аудиторія: менеджери туристичних агенцій, адміністратори готельно-ресторанного бізнесу, менеджери з продажу, офіс-менеджери, працівники контакт та колл-центрів, адміністратори офісів та медичних установ (стоматологічних клінік, косметологічних салонів тощо)
Описа тренінгу або тренінгової програми.
Графік роботи в практикумі:
09.45-10.00 – реєстрація учасників тренінгу
10.00-11.30 – ТРЕНІНГ
11.45-12.15 - брейк-кава
12.00-14.00 – ТРЕНІНГ
14.00-15.00 – обід
15.00-17.45 - тренінг
У ході тренінгу будуть розглянуті теоретичні і практичні аспекти:
- Самодіагностика стилю ведення розмови по телефону
- Встановлення контакту (Джерело збору інформації. Складання плану дзвінка. Практика)
- Збір інформації (Техніки трьох ТАК. Контроль голосу та мови. Презентація. Активне слухання. Практика)
- Презентація (Триетапна презентація. Прийоми для створення тривимірної картинки. Практика)
- Робота із запереченнями (Філософія відповіді. Модулі відповіді. Позитивні та негативні реакції. Практика)
- Встановлення взаємостосунків на майбутнє (Принцип салямі. Принцип побудови довготривалих стосунків. Практика)
- Додатковий продаж (Класичний додатковий продаж. Некласичний додатковий продаж. Практика)
- Завершення продажу (Способи завершення продажу: Необоротність процесу. Практика)
- Побоювання, поспіх. Володіння. Альтернатива. Відповідь на заперечення. Практика)
- Правила та помилки ведення телефонних переговорів: “Дзвонять нам”+”Дзвонимо ми”
- Вербальні і невербальні навички спілкування з клієнтом
- Психологічні типи клієнтів і стратегії роботи з ними
Тренер: Олена Нагірна
Подати заявку на участь
у тренінгу, тренінговій програмі
по обраній вами тематиці
Переглянути наші нові тренінги та тренінгові програми (регламент відкритих заходів)
Переглянути перелік всіх нашіх тренінгів та тренінгових програм
Переглянути наш райдер (умови проведення заходу у вашому місті)