«Психологія бізнесу та управління персоналом». Частина 1
Тут Частина 2
Форма проведення: відкритий тренінг
Тривалість: 16 годин (+ дод. 3 години на дві фокус-группи: до-тренінгова та пост-тренінгова)
Вартість за одну особу: 3400,00 грн.
Вартість корпоративного замовлення: деталі ціноутворення тут
Кількість учасників в групі: до 16
Цільова аудиторія: HR-фахівці, керівники відділів, представники кадрових та рекрутингових компаній, директори та власники бізнесу.
Після проходження тренінгу учасники зможуть:
→ Визначити тип та організаційну структуру компанії
→ Розробити та впровадити актуальну систему управління трудовими ресурсами
→ Провести аудит кадрової політики. Результат – група чи команда. Формування та впровадження, аналіз та інновації.
→ Мотивувати колектив та грамотно делегувати повноваження, здійснювати курацію робочих проектів
→ Планувати обсяги продажів та розраховувати індивідуальні плани працівникам та розробляти крокі виконання та досягнення цілей компанії
→ Організація ефективного використання робочого часу та управління організаційними змінами в компанії
Для чого обирати цей захід та приймати активну участь у ньому?:
У навчальному процесі висвічуються теоретичні засади та практичні передумови застосування елементів психологічних знань в управлінні бізнесом та персоналом; акцентуація функцій менеджменту та щоденна робота у середовищі ринкової конкуренції; вимоги конкурентного середовища щодо сфери обслуговування, сфери збуту та сфери постачання; практичні аспекти структури продаж та використання різноманітних технік у ході роботи з клієнтом...
Структура тренінгу
Модуль 1. Формування організації
Місії, цілі та завдання компанії.
Визначення типу організації та її структури.
Формування команди з урахуванням наявних та необхідних командних ролей, знаючи про їхнє функціональне навантаження, сильні сторони та можливі труднощі в роботі колективу при їх наявності.
Модуль 2. Управління персоналом
Поняття колективу та стадії його життєдіяльності.
Конфлікти у колективі (стратегії виходу та прогнозування, джерела).
Принцип делегування повноважень (ознаки та параметри правильного та ефективного делегування повноважень).
І ще раз про матеріальне стимулювання до роботи – зарплата.
Модуль 3. Тайм-менеджемнт процесу
Планування, організація, мотивація та контроль – хто кому про що повідомляє.
Час та тривалість повідомлення рішення.
Робота із запитаннями, запереченнями та незгодою із озвученим рішенням.
Прогнозування налаштування бізнес-процесів та комунікацій у сучасному бізнес-середовищі.
Модуль 4. Організація та діагностика сфери збуту
Структура торгівельного відділу.
Розподіл функціонального навантаження.
Поняття збутової політики та збутової діяльності.
Зв'язок реклами, маркетингу та збуту, HR-відділу.
Вплив на свідомість споживача на кожному етапі функціонування компанії.
Модуль 5. Корпоративна культура організації
Розвиток та формування необхідних моделей поведінки в персоналу через наставництво та тренінг.
Прогноз кар'єрного росту (структура кар'єрного росту, типи та види формування кар'єри в компанії).
Основа навчання – теоретично-практична (виконання рольових завдань перед та після проходження теоретичного курсу для закріплення навичок).
Акцентована ділянка навчання (психологічні аспекти ведення сучасного бізнесу та використання найобмеженішого ресурсу – людського ресурсу) базується на поточному відеоаналізі (через визначення власних вузьких місць у робота та визначення шляхів їх корекції в строковому еквіваленті).
Використовується проекційний матеріал.
Учасники тренінгу забезпечуються методичним матеріалом згідно програми, канцтоварами.
Вам гарантовані висока якість навчання і тісно пов'язані теорія та ділова практика!
Життя програми у Фейсбуці
Тренер: Олена Нагірна
Подати заявку на участь
у тренінгу, тренінговій програмі
по обраній вами тематиці
Переглянути наші нові тренінги та тренінгові програми (регламент відкритих заходів)
Переглянути перелік всіх нашіх тренінгів та тренінгових програм
Переглянути наш райдер (умови проведення заходу у вашому місті)