«Психологічні аспекти роботи офіціанта»
Форма проведення: відкритий практикум
Тривалість: 3 години
Вартість за одну особу: 180,00 грн.
Цільова аудиторія: офіціанти, бармени, адміністратори закладів сфери готельно-ресторанного бізнесу.
Після проходження тренінгу учасники зможуть:
→ Підвищити свою фахову компетентність
→ Підвищити якість обслуговування
→ Протистояти та попереджувати конфліктні ситуації
→ Визначати та проводити градацію клієнтів, гостей закладу за психологічним типом клієнта
→ Краще задовільняти потребу та виконувати побажання гостей закладу
Все це прямопропорційно вплине загалом на сферу обслуговування цілого закладу, так і на розмір індивідуального чеку замовлення.
Чому вибирають даний тренінг роботодавці?
Тому, що для них важливі:
→ Професіонали в команді
→ Зміна звичок, стереотипів та установок персоналу на свою користь, на користь гостей закладу
→ Розвиток особистості та формування лояльності персоналу
→ Розвиток кар'єри «новачків» та адаптація їх до існуючого колективу
→ Сприяння оздоровлення мікроклімату в колективі
→ Створення приємної, гостинної затишної атмосфери в залі для відвідувачів закладу
Чому вибирають даний тренінг HR-фахівці?
Тому, що для них важливі:
→ Оцінка та розвиток освітченості і манер поведінки під час роботи в обслуговуванні і використання отриманих знань впродовж всього професійного життя працівниками
→ Знання методів навчання та розвитку, оцінки та подальшого алгоритму роботи із персоналом
Вам гарантовані висока якість навчання і тісно пов'язані теорія та ділова практика!
Завдання практикуму:
→ Навчання та розвиток персоналу сфери обслуговування в розрізі підвищення якості спілкування з клієнтом
→ Проведення професійно-орієнтованого тестування (діагностики; оцінки) на визначення наявності, схильності, ймовірності професійного вигорання, прояву небажаної конфліктності та/або агресивності; виязначення рівня стресостійкості у роботі, а також – формування та надання індивідуальних (поіменних) заключень із детальнии рекомендаціями та фаховими порадами, спрямованими на прокращення якості професійного життя для кожного учасника зокрема та закладу зокрема
Під час курсу розбираються способи вирішення конфліктних ситуацій, як з гостем, так і з колегами. Даються відповіді на основні питання: «Чому і навіщо офіціант посміхається?», «Чому "Гість завжди має рацію?" і як правильно розуміти цей вираз?»
Структура практикуму
Модуль 1. Класифікація гостей
Психологічний портрет гостей.
Тематичний портрет гостей.
Особливості обслуговування іноземних відвідувачів.
Робота з VIP-гостями.
Модуль 2. Комунікативність
Мова тіла, жестів, сила усмішки.
Як ефективно запитувати і відповідати, спостерігати і слухати.
Модуль 3. Робота з незадоволеними відвідувачами
Орієнтація на гостя.
Ресурс виникнення претензій.
Типи претензій: справедлива, несправедлива, критика, провоковані конфлікти.
Необхідність привітання заперечень.
Основні помилки при ухваленні скарг.
Небезпечні слова.
Як правильно говорити «ні».
Вибачення і жаль.
Робота із стандартними претензіями.
Чим можуть бути корисні вам претензії і скарги гостей.
Коли необхідно залучати адміністрацію до вирішення конфліктної ситуації.
Модуль 4. Методи підвищення продажів
Шо персонал продає гостю в закладі (ресторані, кафе, піцерії, пабі тощо).
Значущість знання меню закладу.
Правила ухвалення замовлення.
Значущість першого контакту і визначення портрета гостя.
Як можна і коли не потрібно підвищувати суму чека.
Консультації гостю з метою формування замовлення; направляючі питання; обговорення всіх тонкощів меню, спосіб, час приготування і подачі блюд; розшифровка інгредієнтів.
Професійна термінологія і лексика.
Форма ненав'язливих пропозицій – порівняння і інформація.
Мотивація здійснення вибору або покупки.
Кожен отримує на руки фахові заключення психолога з причин виникнення конфліктних чи агресивних ситуацій в індивідуальній практиці кожного, отримати комплекс практичних порад, як управляти та розвивати професійну емоційну компетентніть в роботі, як підвищити стресостійкість в робочому процесі та завадити професійному вигоранню.
Отримати фахові поіменні заключення психолога з причин виникнення конфліктних чи агресивних ситуацій в індивідуальній практиці кожного, отримати комплекс практичних порад, як управляти та розвивати професійну емоційну компетентніть в роботі, як підвищити стресостійкість в робочому процесі та завадити професійному вигоранню та знизити показник плинності кадрів.
Тренер: Олена Нагірна
Подати заявку на участь
у тренінгу, тренінговій програмі
по обраній вами тематиці
Переглянути наші нові тренінги та тренінгові програми (регламент відкритих заходів)
Переглянути перелік всіх нашіх тренінгів та тренінгових програм
Переглянути наш райдер (умови проведення заходу у вашому місті)