«Дружба між мотивацією та комунікацією персоналу, або коли група перевтілюється в команду»
Форма проведення: відкритий практикум
Тривалість: 3 години
Вартість за одну особу: 200,00 грн.
Вартість корпоративного замовлення: політика ціноутворення за ЦИМ посиланням
Кількість учасників в групі: від 14 до 30 осіб (парна кількість)
Цільова аудиторія: керівники компанії /відділу/ підрозділу; спеціалісти у сфери роботи з персоналом. Рекомендовано спеціалістам сфер, насичених спілкуванням, продажами, презентаціями, переговорним процесом; представникам великих виробництв, заводів, торгівельних мереж тощо. Використання отриманих знань рекомендовано в малому та середньому бізнесі та перевірено у великому бізнесі.
Програма практикуму:
Зіткнувшись з змінами і з тим, що спонукає людей до того, щоб брати на себе відповідальність за нові завдання та виконання їх іншими, новими методами, менеджери можуть вибирати між поясненням//тренінгом або просто розсилати письмові інструкції, як тепер слід виконувати робочі обов’язки. Ясна річ, в кінцевому варіанті використовуються обидва метода. Вплив паперу та слова, їх взаємодія та протидія одне одному. Який засіб комунікації ефективніший? Що говорити персоналу? А коли звертатись письмово? Як написати те, що сказати не вдалось? Нерозуміння підлеглими керівників та навпаки – вічне питання. Проте, керівник, готовий власним досвідом показати готовність до комунікаційних змін, до навчання буде винагороджений за свій прогресивний підхід в управління відданим персоналом, підкріплений командним духом та розумінням з півслова!
Практикум складається з двох взаємопов’язаних частин.
Частина І: сфокусована на деяких важливих внутрігрупових проблемах, в особливості тих, які виникають у зв’язку з комунікацією та мотивацією. Ця частина практикуму в ігровій формі пояснює ефективність планування та втілення прийнятих рішень при роботі в парі в ситуаціях, коли презентується нова концепція або необхідно ввести зміни.
Частина ІІ: сконцентрована на різниці між письмовою та усною формами комунікації. Ця частина призначена для того, щоб продемонструвати наочно сильні та слабкі сторони кожного з них – щоб учасники були проінформовані про обмеження їх використання.
Структура практикуму
Працівники об’єднані між собою в рамках компанії, ще не командою. На цьому етапі вони лише формальне угруповання спеціалістів. А от вже об’єднання їх для досягнення єдиного результату, для оптимізації процесу виконання задачі – це мета планування, організації та мотивації цілого робочого процесу. Натомість, мотивація праці є складним феноменом та „чарівною паличкою” в руках мудрої людини. Не тільки ділом, але – словом!
Цілі проведення практикуму є: |
|
В процесі роботи учасники практикуму навчаться та: - Будуть здатні визначити переваги та недоліки усного представлення персоналу інструкцій з приводу нових або незнайомих процедур; - Будуть здатні визначити переваги та недоліки письмового представлення персоналу інструкцій з приводу нових або незнайомих процедур; - Будуть здатні прогнозувати та визначати прості комунікаційні проблеми в плануванні та в поясненні нових ідей; - Зрозуміють різницю між робочою групою та командою; - Зіштовхнуться з плануванням та/або вирішенням завдання як частини функції команди; - Взнають, що продуктивніше поєднувати розгляд суті задачі і процес її вирішення; - Обсудять „за” і „проти” відкритої системи обговорення в ефективному управлінні змінами; - на практиці отримають уявлення про можливі конфлікти та неможливість виконання завдання, якщо на всіх стадіях не було проведено необхідні консультації зацікавлених осіб; - побачать, що брак інформації або недостатнє залучення учасників в завданні можуть послужити де мотиваційним фактором. |
|
Зона комфорту учасників |
Консультаційний адаптаційний безкоштовний супровід по отриманих знаннях протягом 1 місяця з дня навчая |
Форма проведення |
Відкритий практикум (Можливе корпоративне замовлення) |
Загальна кількість учасників практикуму |
Мінімум 14 Максимум 30 - важливо (!) парна кількість |
Можлива кількість учасників від однієї організації у відкритому практикумі |
Парна кількість! |
Вам гарантовані висока якість навчання і тісно пов'язані теорія та ділова практика!
Тренер: Олена Нагірна
Подати заявку на участь
у тренінгу, тренінговій програмі
по обраній вами тематиці
Переглянути наші нові тренінги та тренінгові програми (регламент відкритих заходів)
Переглянути перелік всіх нашіх тренінгів та тренінгових програм
Переглянути наш райдер (умови проведення заходу у вашому місті)