Тест-драйв » Аутсорсинговий відділ збуту
 

Тест-драйв

Тест-драйв (від англ. test-drive) – досвід, проба, обмежене за часом випробування.


Замовити тест-драйв

Ми на Facebook



Тест-драйв – це можливість отримати максимально можливе уявлення про послугу, компанію і безпосередніх фахівців-виконавців.

Тест-драйв – це лояльність, відвертість і користь для споживачів.

Тест-драйв – це стимулювання і мотивація до співпраці.

Тест-драйв – це невід'ємний чинник особистісного менеджменту, що має на увазі систематичне самопізнання і самооцінку керівника (і загалом, будь-якого співробітника).

Коли це потрібно?

Якщо ви моделюєте кадрову, мотиваційну, тренінгову політику; формуєте політику лояльності персоналу, споживача і корпоративну культуру компанії.

Якщо у вас багатий досвід роботи з незалежними консультантами-компаніями і free-лансерами.

Якщо вам потрібний «ковток свіжого повітря» в щоденній роботі і управлінні персоналом.

Якщо ви знаходитеся на стадії брендінгу / ребрендінгу бізнесу.

Якщо ви хочете зрозуміти в принципі, що вам потрібно: особисто для кожного та колективу в цілому.

Як цим користуватися?

Крок 1



Ознайомитися і прийняти
положення «Угоди
про проведення Тест-драйва»


Крок 2



Заповнити і надати нам
Додаток №1 «Заявку
на організацію
і проведення Тест-драйва»


Крок 3



Заповнити і надати нам
Додаток №2 «Процес
ухвалення рішення»


Останній документ – оцінку і результат – подавати потрібно у перебігу трьох робочих тижнів як форму стандартизованого зворотного зв'язку, і подальших намірах про співпрацю з ПП «Центр Управління персоналом».

Переваги даної послуги:

1. Діалог і практика вже на етапі знайомства і взаємної презентації.

2. Об'єктивність в ухваленні рішення.

3. Гарантована знижка на подальшу послугу, що замовляється, після проведення тест-драйву у розмірі 7%!
Замовити тест-драйв

Обмінюємо інформацію на знижки