ПН | ВТ | СР | ЧТ | ПТ |
1 М І С |
1
|
Пoпереднє узгодження аутсорсинговий відділ збуту = внутр. відділ збуту - Приклади комунікації /менеджер - консультант - контрагент / - Ефективність відділу збуту - Приклад опрацьованих баз |
1. Підписання Договору 2. Оплата рахунку - наступний етап наступає ТІЛЬКИ після надходження АВАНС або 100% передоплата |
1. Узгодження збутової та маркетингової стратегії 2. Вибірка та погодження загальної клієнтської бази 3. Проведення продакт-тренінгу для менеджерів з дистанційної роботи з клієнтом |
Я Ц Ь |
2
|
1. Рецензування/адаптація комерційної/их пропозиції; прайсів та іншої документації 2. Отримання/обмін технічними засобами для виконання кількісно-якісних показників (призначення відповідальних менеджерів компанії; № ТРАНСФЕРНИХ телефонів; забезпечення тех.поштових скриньок, СМС супроводу тощо) |
* 1. Проведення спільного ВЕБінарного |
* 1. Узгодження графіків |
* АКТУАЛЬНІ для підприємств, що працюють спільно в СИСТЕМНОМУ ЗБУТІ (6 міс)
Узгодження збутової та маркетингової стратегії
Вибірка та погодження загальної клієнтської бази
Рецензування/адаптація комерційної/их пропозиції; прайсів та іншої документації
Отримання/обмін технічними засобами для виконання кількісно-якісних показників (призначення відповідальних менеджерів компанії; № ТРАНСФЕРНИХ телефонів; забезпечення тех. Поштових скриньок, СМС супроводу тощо)
Проведення продакт-тренінгу для менеджерів з дистанційної роботи з клієнтом
Проведення спільного ВЕБінарного навчання (дистанційного в відео форматі) менеджерів з дистанційної роботи з клієнтом та менеджерів компанії під керівництвом бізнес-тренера
Узгодження графіків проведення робіт: спільних активних та планової обробки інформації* в середині компанії, внутрішнім ресурсом