Наш проект «
Школа офіціанта» спрямований на сприяння досягнення ваших цілей та розвиток кадрового потенціалу вашого закладу.
Замовити послугуЩе цього року «
Школа офіціанта» це загальноукраїнський проект, з наступного міжнародний. Цей задум охоплює всі напрямки діяльності вашої галузі: готелі, фаст-фуди, кафе, ресторани, казіно, пансіонати тощо.
Ми хотіли би обговорити саме з вами потребу підлеглого вам персоналу в професійному навчанні та розвитку, а власне вашого бізнесу – в кваліфікованих та високоякісних кадрах.
Наш діалог дозволить нам спланувати, відкоригувати, впровадити необхідні теми та затвердити форми, тривалість проведення різнопланових тематичних фахових заходів; спланувати кількісно-якісно чисельність «школярів», тобто: щоквартально ми визначатимемо найактуальніші вакансії; вакансії, що втрачають свою доцільність; вакансії, із найвищим / найнижчим коефіцієнтом плинності; вакансії найпрестижніші саме у вашій сфері тощо.
Учасники «
Школи офіціанта» отримуватимуть всі дані
безкоштовно в обмін на дані свого закладу.
Бесіда із нашим менеджером та / або заповнення форми опитувальника (своєрідна письмова форма структурованої тематичної бесіди) займе близько 35 хвилин вашого часу, 3,5 годин нашого часу для опрацьовування отриманих даних з цілої України, та мінімум 3,5 роки нашого перспективного взаємо порозуміння у співпраці.
Ми пропонуємо різні варіанти нашої співпраці залежно від актуальних цілей вашого закладу, його цільової аудиторії, чисельності, організаційної структури та потреб.
У вас є можливість скористатись послугою безпосередньо з
підбору персоналу у «
Школі офіціанта» чи «взяти» персонал у
лізинг, або навчити вашого працівника(-ів) уже сформованого штату.
На сьогодні в Україні немає жодного навчального закладу, який давав би змогу підготувати висококваліфікованих спеціалістів-практиків у сфері обслуговування. Так, саме практиків, не просто працівників сфери обслуговування, які виконують механічну роботу згідно норм і стандартів, з чим, на жаль, ми дуже часто зустрічаємось, а, які одразу ж після закінчення теоретичного курсу навчання змогли б розпочати працювати, як багатогранні спеціалісти, забезпечуючи висококласне, з індивідуальним підходом, вишукане обслуговування клієнтів. Як наслідок, виникають постійні проблеми з навчанням та переорієнтацією працівників, в результаті відтік клієнтів, додаткові витрати на рекламу та підбір працівників.
Навчання, яке проходять наші вихованці в «
Школі офіціанта», в залежності від рівня, накопиченого професійного досвіду, вибраного напрямку дає змогу підібрати персонал залежно від потреб, бажань, особливостей вашого закладу будь це ресторан, етно-ресторан, готель, винотека, паб, кафе, бар, бістро, фаст-фуд чи кейтерінгова установа, готельно-ресторанний, санаторно-курортний або відпочинковий комплекс, ігровий або розважальний, спортивний або фітнес заклад.
Пам'ятаєте, що, середній менеджер (офіціант, бармен) контактує в день з 10 клієнтами. У рік це складе приблизно 3600 контактів тобто 3600 можливостей отримати живі гроші. Використовуйте їх ефективно!
Пакети з обслуговування готельно-ресторанного напрямку:
1. Пакет «Економ»2. Пакет «Бізнес»3. Пакет «Ексклюзив»4. Пакет «Все включено» («All included»)Концепція навчання у проекті «Школа офіціанта»:
Школа офіціанта. Модулі навчанняІнші наші тренінги по темі:
Базовий управлінський тренінг для працівників готельно-ресторанної сфери: адміністраторів, директорів (управлінців) закладів громадського харчування; працівників HRБазовий тренінг для працівників сфери обслуговування: офіціантів, барменів, адміністраторівПсихологічні аспекти роботи офіціантаЗамовити послугуДодатково:
Інформація для персоналу