Школа офіціанта » Аутсорсинговий відділ збуту
 

Школа офіціанта

Наш проект «Школа офіціанта» спрямований на сприяння досягнення ваших цілей та розвиток кадрового потенціалу вашого закладу.

Замовити послугу

Ще цього року «Школа офіціанта» – це загальноукраїнський проект, з наступного – міжнародний. Цей задум охоплює всі напрямки діяльності вашої галузі: готелі, фаст-фуди, кафе, ресторани, казіно, пансіонати тощо.

Ми хотіли би обговорити саме з вами потребу підлеглого вам персоналу в професійному навчанні та розвитку, а власне вашого бізнесу – в кваліфікованих та високоякісних кадрах.

Наш діалог дозволить нам спланувати, відкоригувати, впровадити необхідні теми та затвердити форми, тривалість проведення різнопланових тематичних фахових заходів; спланувати кількісно-якісно чисельність «школярів», тобто: щоквартально ми визначатимемо найактуальніші вакансії; вакансії, що втрачають свою доцільність; вакансії, із найвищим / найнижчим коефіцієнтом плинності; вакансії найпрестижніші саме у вашій сфері тощо.

Учасники «Школи офіціанта» отримуватимуть всі дані безкоштовно в обмін на дані свого закладу.

Бесіда із нашим менеджером та / або заповнення форми опитувальника (своєрідна письмова форма структурованої тематичної бесіди) займе близько 35 хвилин вашого часу, 3,5 годин – нашого часу для опрацьовування отриманих даних з цілої України, та мінімум 3,5 роки нашого перспективного взаємо порозуміння у співпраці.

Ми пропонуємо різні варіанти нашої співпраці залежно від актуальних цілей вашого закладу, його цільової аудиторії, чисельності, організаційної структури та потреб.

У вас є можливість скористатись послугою безпосередньо з підбору персоналу у «Школі офіціанта» чи «взяти» персонал у лізинг, або навчити вашого працівника(-ів) уже сформованого штату.

На сьогодні в Україні немає жодного навчального закладу, який давав би змогу підготувати висококваліфікованих спеціалістів-практиків у сфері обслуговування. Так, саме практиків, не просто працівників сфери обслуговування, які виконують механічну роботу згідно норм і стандартів, з чим, на жаль, ми дуже часто зустрічаємось, а, які одразу ж після закінчення теоретичного курсу навчання змогли б розпочати працювати, як багатогранні спеціалісти, забезпечуючи висококласне, з індивідуальним підходом, вишукане обслуговування клієнтів. Як наслідок, виникають постійні проблеми з навчанням та переорієнтацією працівників, в результаті – відтік клієнтів, додаткові витрати на рекламу та підбір працівників.

Навчання, яке проходять наші вихованці в «Школі офіціанта», в залежності від рівня, накопиченого професійного досвіду, вибраного напрямку дає змогу підібрати персонал залежно від потреб, бажань, особливостей вашого закладу будь це ресторан, етно-ресторан, готель, винотека, паб, кафе, бар, бістро, фаст-фуд чи кейтерінгова установа, готельно-ресторанний, санаторно-курортний або відпочинковий комплекс, ігровий або розважальний, спортивний або фітнес заклад.

Пам'ятаєте, що, середній менеджер (офіціант, бармен) контактує в день з 10 клієнтами. У рік це складе приблизно 3600 контактів – тобто 3600 можливостей отримати живі гроші. Використовуйте їх ефективно!


Пакети з обслуговування готельно-ресторанного напрямку:

1. Пакет «Економ»

2. Пакет «Бізнес»

3. Пакет «Ексклюзив»

4. Пакет «Все включено» («All included»)

Концепція навчання у проекті «Школа офіціанта»:

Школа офіціанта. Модулі навчання

Інші наші тренінги по темі:

Базовий управлінський тренінг для працівників готельно-ресторанної сфери: адміністраторів, директорів (управлінців) закладів громадського харчування; працівників HR

Базовий тренінг для працівників сфери обслуговування: офіціантів, барменів, адміністраторів

Психологічні аспекти роботи офіціанта

Замовити послугу

Додатково:

Інформація для персоналу